آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی

آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی

آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی

آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی

امروزه استفاده از فلش مموری تبلیغاتی مموری تبلیغاتی ها جزو اساسی ترین بخش های نگهداری و حمل اطلاعات شده است. شما با استفاده از فلش مموری تبلیغاتی مموری تبلیغاتی ها می توانید اطلاعات خود را به همه جا منتقل کنید. فلش مموری تبلیغاتی مموری تبلیغاتی ها با استفاده از پورت USB به کامپیوتر و وسائل الکترونیکی متصل می شوند و اطلاعات را رد و بدل می کنند.


بایگانی
  • ۰
  • ۰

اسپیکر تبلیغاتی بلوتوث چیست؟

شاید اسپیکر تبلیغاتی های بلوتوث را در قفسه‌ی مغازه‌ها دیده باشید، بلندگوهایی کوچک و جمع و جور که معمولاً با باتری کار می‌کنند و از طریق بلوتوث به گوشی و تبلت وصل می‌شوند. بلندگوها یا به عبارتی اسپیکر تبلیغاتی های معمولی با جک هدفون یعنی همان فیش 3.5 میلی‌متری آشنا به گوشی و تبلت متصل می‌شوند. اگر سیستم استریوی قدرتمندی داشته باشید، هر یک از دو بلندگوی اصلی آن با یک کابل ضخیم به بخش مرکزی که اَمپلیفایر یا به اصطلاح آمپلیفایر است، وصل می‌شود. ممکن است سیستم صوتی بسیار ساده باشد و با سیم نازکی به دو بلندگوی کوچک وصل شود.

بلوتوث ارتباط ساده‌تری است که به سیم نیاز ندارد. در ضمن به جز اسپیکر تبلیغاتی بلوتوث، هدست‌ها و هدفون‌ها و نیز ایرفون‌های کوچک هم با بلوتوث به انتقال صدا می‌پردازند. بنابراین بلوتوث فقط برای ارسال فایل نیست، داده‌های مربوط به صدا را هم می‌توان از طریق آن جابجا کرد.

هدست‌های دور گوش، ایرفون‌های تکی یا استریو، ایرفون‌های استریوی دور گردن، هدست‌های استریوی دور گردن و بالای سر، انواع مختلف هدست‌ها و ایرفون‌های بلوتوث هستند. اما اسپیکر تبلیغاتیهای بلوتوث از نظر ظاهر و نحوه‌ی استفاده چنین تنوعی ندارند.

اسپیکر تبلیغاتی Wi-Fi و Bluetooth

وای-فای هم می‌تواند برای انتقال صدا و با توجه به سرعت زیاد آن حتی برای انتقال و به اصطلاح استریم ویدیو به کار برده شود. اسپیکر تبلیغاتی و هدست وای-فای هم در بازار محصولات الکترونیکی وجو دارد اما فرق آن با بلوتوث چیست؟

اولین تفاوت در قابلیت حمل است. اسپیکر تبلیغاتی بلوتوث معمولاً کوچک‌تر و کم‌مصرف‌تر و در نتیجه سبک‌تر است در حالیکه اسپیکر تبلیغاتیهای وای-فای، حجیم‌تر و سنگین‌تر هستند و بهتر است در یک موقعیت ثابت مورد استفاده قرار گیرند.

دومین تفاوت به روش ارتباط وسایل برمی‌گردد. در بلوتوث رابطه مستقیم است اما در وای-فای معمولاً ابزار دیگری مثل مودم یا روتر نیاز است. در واقع شبکه‌ای از وسایل خانه از طریق وای-فای با هم لینک می‌شوند که اسپیکر تبلیغاتی وای-فای هم می‌تواند یکی از آن وسایل باشد. البته مزیت اسپیکر تبلیغاتی وای-فای این است که وسایل مختلف از طریق شبکه با آن در ارتباط هستند و می‌توانند صدا را از آن پخش کنند.

سومین تفاوت به سرعت و کیفیت ارتباط بی‌سیم مربوط می‌شود. وای-فای ممکن است تا 100 متر فاصله را هم پوشش دهد اما بلوتوث به 30 فوت یا حدود 10 متر محدود می‌شود. عملاً با توجه به محیط شلوغ منازل و سایر اماکن شهری، برد مفید بلوتوث و وای-فای بسیار کمتر است. مثلاً در مورد بلوتوث فاصله‌ی 5 یا 6 متر، معقول‌تر است و در مورد وای-فای بسته به تعداد دیوارها و وسایل موجود، برد مفید ممکن است حتی کمتر از 15 متر باشد.

برد عملی وای- فای و بلوتوث به کیفیت تراشه‌ی مربوطه و نیز قدرت آنتن هم بستگی داردآخرین تفاوتی که با توجه به سرعت و قدرت وای-فای بدیهی به نظر می‌رسد، مصرف انرژی بیشتر است. بلوتوث کم‌مصرف‌تر است و در نتیجه سرعت و برد آن هم کمتر است.

تداخل الکترومغناطیسی

بسته به کم و کیف انتقال سیگنال به صورت بی‌سیم و اینکه چه قدر تداخل سیگنال در محیط پیش می‌آید، کیفیت صدای وسایل مبتنی بر وای-فای و بلوتوث تعیین می‌شود. معمولاً وای-فای با توجه به سرعت و قدرت بیشتر، گزینه‌ی کامل‌تری است اما اگر محیط پر از ابزارهای وای-فای باشد، حتی وای- فای هم جوابگو نخواهد بود.

شبیه این پدیده را در موس و کیبورد بی‌سیم شاهد هستیم. وقتی مودم را در کنار موس و کیبورد قرار می‌دهیم، عملکرد موس تحت‌الشعاع امواج مودم قرار می‌گیرد. در این صورت نتیجه‌ی نهایی شکایت کاربر از پرک زدن و کندی عکس‌العمل موس و یا کیبورد است.

همین پدیده در مورد بلوتوث و وای-فای هم اتفاق می‌افتد به این صورت که گاهی صدا قطع و وصل می‌شود و گاهی ارتباط به کلی قطع می‌شود و باید برای برقراری مجدد ارتباط، صبر کرد و حتی از اول تنظیمات را انجام داد.

چرا به اسپیکر تبلیغاتی بلوتوث نیاز پیدا می‌کنیم؟

این سوالی است که قبل از خرید باید خودتان به آن پاسخ دهید. در واقع منظور من این است که کاربرد اسپیکر تبلیغاتی معمولی، اسپیکر تبلیغاتی بلوتوث یا وای-فای، بسته به شرایط استفاده‌ی شما متفاوت است. ممکن است یک اسپیکر تبلیغاتی معمولی با هزینه‌ی کمتر و کیفیت مطلوب، کار شما را راه بیاندازد و ممکن است موضوع بر عکس باشد، یعنی شما به ابزاری که حتماً قابل حمل باشد نیاز داشته باشید.

اسپیکر تبلیغاتیهای بلوتوث سنگین و حجیم هم برای کاربردهای خانگی، گذاشتن در قفسه‌ی کتابخانه یا جای‌جای دکوراسیون منزل و محل کار و حتی پشت ماشین وجود دارند. این دسته از اسپیکر تبلیغاتیهای بلوتوث قابلیت حمل خوبی ندارند اما کاربردهای خاص خود را دارند. در این مقاله به این دسته نمی‌پردازیم. هدف آشنایی با انواع قابل حمل است.

#فلش_مموری_تبلیغاتی
ساک دستی مسافرتی,ساک دستی پارچه ای,الگوی ساک دستی کاغذی,ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی,قیمت ساک دستی تبلیغاتی,خرید ساک دستی,نمونه ساک,الگوی ساک دستی کاغذی,ساک دستی کاغذی تبلیغاتی,ساک دستی تبلیغاتی,ساک دستی ارزان,ساک دستی کاغذی با کیفیت,تولید ساک دستی کاغذی,آموزش ساک,ساک دستی,ساک دستی مسافرتی,ساک دستی پارچه ای,الگوی ساک دستی کاغذی,ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی,قیمت ساک دستی تبلیغاتی,خرید ساک دستی,هدایای تبلیغاتی جدید ترین هدایای تبلیغاتی خاص نظیر خودکار تبلیغاتی ، فلش مموری، هدیه ی مدیریتی، پاور بانک برای سازمان ها و شرکت ها,تامین هدایای تبلیغاتی برای سازمان ها و شرکت ها,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای مدیریتی,مجموعه متنوع هدیه تبلیغاتی,هدایای تبلیغاتی,خلاقانه,سررسید 97,خودکار تبلیغاتی,ساعت تبلیغاتی,ساعت دیواری,ساعت رومیزی,فلش مموری تبلیغاتی,ست رومیزی مدیریتی,ساک دستی,کیف سمیناری,گروه هدایای تبلیغاتی تولید کننده ارزنده ترین و موثرترین هدایا شامل: ماگ,فلاسک،جعبه پذیرایی،ساک دستی،کلاه,تی شرت،فولدر,یادداشت,سررسید,تقویم,استیکی نت,خودکار,فلش مموری,پاور بانک,لوازم جانبی,ساعت دیواری,ست مدیریتی رومیزی,ست ابزار,ست مسافرتی،محصولات چرمی،محصولات دیواری,دفتر یادداشت و تلفن, تمامی سالنامه ها97,هدایای ویژه خاص,هدایایویژه جدید,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای تبلیغاتی,هدایای تبلیغاتی جدید,هدیه تبلیغاتی جدید,هدایای تبلیغاتی ارزان,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی,هدایای تبلیغاتی جدید,هدایای تبلیغاتی,خودکارتبلیغاتی,هدیه تبلیغاتی,هدایای تبلیغاتی جدید,هدایای تبلیغاتی خاص,هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی,خودکار نمایشگاهی,پاور بانک تبلیغاتی,اسپیکر تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتیارزان,هدایای تبلیغاتی لاکچری,هدایای تبلیغاتی مدیریتی,هدایای تبلیغاتی ویژه,هدایای تبلیغاتی خلاقانه,سفارش خودکار تبلیغاتی,خودکار تبلیغاتی,قیمت خودکار تبلیغاتی ارزان,هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران,خودکار تبلیغاتی پلاستیکی,جاکلیدی تبلیغاتی ارزان,تولید جاکلیدی تبلیغاتی,جاکلیدی پلاستیکی,قیمت جاسوئیچی تبلیغاتی ارزان,چاپ خودکار تبلیغاتی,پاوربانک شیاومی,قیمت پاور بانک تبلیغاتی,قیمت فلش مموری تبلیغاتی,پخش عمده پاوربانک,پاوربانک چرمی,قیمت پاور بانک دیتاکی,هدایای اداری,قیمت آفتابگیرماشین تبلیغاتی,فروش آفتابگیر خودرو,قیمت آفتابگیر خودرو,خریدآفتابگیر خودرو,تولیدکننده آفتابگیر ماشین,خریدآفتابگیر ماشین,کلاسورسمیناری,کیف سمیناری ارزان,کیف سمیناری چرم,فولدر سمیناری چرم,کیف همایشی فولدر مدیریتی,فولدر چرمی,سایت شرکت یوروپن,انواع ابزارهای تبلیغات,فلش مموری تبلیغاتی,فلش مموری کارتی,فلش مموری کلیدی,فلش مموری تبلیغاتی ارزان,فلش مموری تبلیغاتی,طرح کارت ویزیت فلش کارتی ارزان
#
هدایای_تبلیغاتی #فلش_مموری_تبلیغاتی #هدیه_ویژه_مدیران #خودکار_تبلیغاتی #خودکار_پلاستیکی_نمایشگاهی #کلاه_تبلیغاتی #تیشرت_تبلیغاتی_جودون #جاکلیدی_تبلیغاتی #آفتابگیر_تبلیغاتی #کیسه_زباله_خودرو #اسپیکر_تبلیغاتی #خودکار_فلزی_یوروپن #خودکار_پورتوک #چاپ_خودکار_در_تهران #لیوان_سرامیکی #انواع_ساک_دستی_سوزنی #پد_ماوس_تبلیغاتی #ساعت_دیواری_تبلیغاتی #سالنامه_1397 #کیف_اداری #ابزار_آلات_تبلیغاتی #صنایع_دستی_اصفهان #ماساژور_تبلیغاتی #ست_تبلیغاتی_چرم #مانیکور_تبلیغاتی #هدایای_ویژه_بانوان #هدیه_ویژه_مدیران #جاکارتی_تبلیغاتی #ساعت رومیزی_تبلیغاتیفروشگاهی،گوناگون,محصولات,هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه,هدایای تبلیغاتیارزان,هدایای تبلیغاتی نفیس,قلم و خودکار لاکچری,کتب لاکچری,شکلات تبلیغاتی اختصاصی,انواع سالنامه و دفتر یادداشت,دفتر سالنامه مدرن,دفتر سالنامه کلاسیک,سالنامه رومیزی,سالنامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی